| Նախագծի անվանումը | ֆիզիքա |
| Նախագծի հիմնական թեման | «Նյութի ագրեգատային վիճակները»,«Խտություն» |
| Նախագծի էֆեկտիվությունը | Քանի որ այս դասարանում աշակերտները նոր են ուսումնասիրում առարկան,պատկերաց կկազմեն ագրեգատային վիճակի մասին: |
| Նախագծի նպատակը | 1.Բաժնի յուրացման ստուգում:2.Դասերը արդյոք ծառայել են նպատակին,յուրացրել են նյութը:3.Փորձերով ցույց տալ,որ նյութի ագրեգատային վիճակը ոչ այլ ինչ է,քան այն նույն մասնիկների տարաբնույթ շարժումն ու բազմատեսակ փոխդասավիրությունը:4.Փորձերի և դիտումների օգնությամբ համոզվել, որ անհրաժեշտ է ներմուծնլ խտությունը,որը բնութագրում է նյութի ֆիզիկական հատկությունները: |
| Մասնակիցների հասակը | 8-րդ դասարան |
| Նախագծի տևողությունը | 2 դասաժամ |
| Սպասվող արդյունքները | Ժամանակակից դպրոցի առջև ծառացած կարևորագույն խնդիրներից է սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացումը: |
| Նախագծի ռեսուսները | Համակարգիչ,դասագիրք,տետր,աղյուսակ, գծապատկերներ: |
| Նախագծի ընթացքը | 1.Աշակերտները բաջանել խմբերի:2.3-ական հարցաթերթիկ բաժանել խմբմրին:3.Ժամանակի բաշխումը կատարում են կախվաց հարցի ծավալից և բարդությունից:4.Գնահատումը կատարել, երբ սպարված են լինում բոլոր հարցերը:5.Բարձր գնահատական է ստանում այն խումբը, որը կատարում է լրացում: |
| Առարկաների, առարկայական խմբերի կապը | Ֆիզիկա,քիմյա,ինֆորմատիկա: |
| Նախագծի հեղինակը | Բելա Ճնավայան |
| Հեղինակի էլ. փոստը | |
Friday, October 21, 2011
სასწავლო პროექტი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment